Project Muizenval Cad Tekening

Beste lezer,

In deze blog deel ik mijn CAD bestand van de muizenval.

Deze week en de vorige week ben ik de hele tijd bezig geweest met het uitdenken en tekenen van de muizenval in Solid Works. 
Ik heb de eerste versie getekend en daarna heb ik de ''foutjes'' eruit gehaald/ opgelost.
Een van de problemen was het opspannnen dus met overleg met Jan-Willem heb ik een nieuwe muizenval ontworpen.  
Zo ben ik op mijn tweede versie gekomen
Hieronder ziet u de eerste versie en de tweede versie.
 Voor als u de bestanden wilt downloaden klik op het dropbox logotje

Update:
Mijn tweede muizenval bleek niet goed te functioneren daarom heb ik in overleg met Otto de gleuf aan de bovenkant langer gemaakt. Ook heb ik aanpassingen aan de pin gemaak, omdat het touwtje bleef haken aan de pin.
Ik heb van de laatste versie een Zip bestand gemaakt met alles erin(werktekeningen)
Wil je het bestand downloaden en openen klik hier.

Eerste versie
Tweede versie