Project Muizenval Kesselringmethode

Beste lezer,

In deze post deel ik mijn Kesselring methode.
In een Kesselring methode zitten 2 tabellen van die twee tabellen maak je een grafiek zo kan je heel gemakkelijk en overzichtelijk zien wat een slimme keus is om te maken.
De Venn diagram staat weer in een PDF dus daarom klik op het drobox logotje

Update:
De evaluatie
Nadat ik mijn Kesselring methode op de blog heb gezet heb ik het nog een keer met Jan-Willem overlegt.
Ik ben erachter gekomen dat bij de tabel van fabricage ik de verkeerde punten heb gebruikt en beoordeeld.
Ik heb me namenlijk niet de punten gepakt waarmee je juist kan beoordelen hoe ''goed/makkelijk'' het product kan maken.
Een goed voorbeeld zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
Hoeveel machines ik nodig heb om het product te maken.
Want als je meer machines nodig hebt duur de productie langer.
Eigenlijk heb ik dus mijn ontwerpen verkeerd beoordeeld,
dat is dan een aandachtspunt voor het volgende project.