Project Muizenval Concepten/Morfologisch Overzicht

Beste lezer,

In deze post ziet u de 4 concepten die ik deze week heb bedacht.

Eerst ziet u het concept bedacht via een morfologisch overzicht daar onder ziet u de tekening van het concept.

Update:
Evaluatie
Bij de eerste bijeenkomst met de derde jaar hebben mijn morfologisch overzicht bekeken en besproken.
''We'' kwamen er gelijk achter dat ik heb morfologisch overzicht verkeerd heb opgebouwd. 
Ik heb namenlijk in mijn morfologisch overzicht deel functies gebruikt terwijl je de subfuncties moet gebruiken. 
Eigenlijk is dat best logisch omdat als je alle subfuncties zou kunnen oplossen het de de deelfuncties ook op gelost dus dan weet je ook hoe je de hoofdfunctie moet oplossen.
Ik weet nu waar ik op moet gaan letten bij het volgende project.

Concept 1
Concept 2

Concept 3

Concept 4