Project Muizenval Werkvoorbereiding/Werktekeningen

Beste lezer,

In deze post deel ik mijn werkvoorbereiding en mij werktekeningen met jullie.
Om te mogen lasersnijden op school moesten wij een werk voorbereiding maken.
De werk voorbereiding van mij bestaat uit een word document en pdf's van de werktekeningen.
Ik heb mijn werktekeningen door Jan-Willem nalaten kijken zodat hij ze kon ondertekenen. 
Jan-Willem had de volgende foutjes eruit gehaald:
Bij de afmetingen had ik de dikte niet aan gegeven.
Ook had ik geen 3D aanzicht van mijn muizenval bij de eerste werktekening gedaan.

Ook heeft otto tijdens de Cad tekenles nog kort over mijn werktekeningen gekeken. 
Hij heeft mij op het volgende gewezen:
Ik mag geen maten in het product zelf aangeven,
dus alle maten moet buiten het product vallen.

Voor de verbeterde versie van mijn werkvoorbereiding klik op het drobbox logotje of klik hier.