Project De Kartonnen Kinderstoel

Beste lezer,

Het is misschien wel heel erg aan de laten kant maar ik wilden jullie nog een een paar foto's van mijn eerste project De Kartonnen Kinderstoel laten zien.


Hieronder zit u de uitslag van de stoel


Hieronder ziet u het concept zonder aanpassingen


Hieronder zit u het uiteindelijke product

Wat vond ik van het project?

Ik ben vrij erg tevreden over mijn project, vooral omdat dit mijn eerste project was en ik persoonlijk vind dat het als nog een goed project is geworden.
Alles was tijdens het project heel erg nieuw. 
Ook hadden we nog nooit het proces helemaal doorlopen dus ik wist eigenlijk niet echt wat ik moest verwachten.
Zelf vond ik het speciale aan de stoel dat er 2 zitvlakken over elkaar heen zitten. 
Ook worden die zitvlakken nog ondersteund aan de onderkant.
Het in elkaar zetten van de stoel was wel een kleine uitdaging omdat de stoel vrij ingewikkeld was.