Project Spel voor Dooofblinden Update

Beste lezer,

In deze post wil ik jullie bijpraten over het project van het spel.

De 21ste is de test dag om ons spel te testen. Op de test dag wil ik een soort onderzoek doen (de kesselring methode) om te kijken welke vormen ze het best kunnen herkennen, kunnen verzetten en neerzetten en het fijnst vinden voelen enz..

De afgelopen weken ben ik bezig geweest om me voor te bereiden voor de test dag.

Afgelopen woesdag (14 dec) ben ik met mijn docent rond de tafel gaan zitten om te overleggen of het product dat ik wil gaan testen ook test waardig is. 
Hieronder ziet u het product.


Na een overleg zijn we er uitgekomen dat dit nog niet voldoenden is om te testen. 
Er moesten nog verschillende aspecten toegevoegd worden.
1. Onderkantjes/Bodem
2. Meer variabele
De oplossing voor deze punten waren we snel uit.
Het schaakboord moest zo gemaakt worden dat er verschillende bodems in passen. 
Ook moesten de bovenkantjes en de onderkantjes dat los van elkaar gemaakt worden,
dat is omdat als de test persoon een voorkeur voor een bepaalde bovenkant en een onderkant heeft kan ik die combineren zodat ik tot beteren meet resultaten kan komen.