Stage Leerjaar 1 Project kast

Beste lezer,

In deze post wil ik een korte update geven over de voorgang van mijn project.

In de eerste week van de vakantie kregen we uitleg over de lasersnijders nadat we erg uitleg hebben over gekregen en een opdrachtje hadden gemaakt kreeg ik aan het eind van de dag mijn eerste opdracht van het projectje. 

Ik kreeg een opdracht om een kast te gaan ontwerpen het moest een de maten van de tekenen hebben.
Na een aantal dagen aan gewerkt te hebben ben ik bijna met het kastje klaar. Ik zal mijn bestanden  in een dropbox zetten zodat u zelf ook kunt kijken. Klik hier voor de bestanden

Update
10-5-2016
Vandaag heb ik weer aan de kast gewerkt maar ik heb ook handgereedschap op schaal gelazerd  voor in de kast.
De kast begint er echt helemaal uit te zien als een gereedschapskast